CENTRUM POMOCI

Vítajte v centre pomoci

    • Ak máte nejaké otázky alebo ste narazili na nejaký problém pri návšteve nášho obchodu, pokúste sa nájsť odpoveď v uvedených často kladených otázkach.
    • Pošlite nám e-mail
    • Zavolajte nám na telefónne číslo +421 944 426 927
    • Chatujte naživo so zástupcom našej spoločnosti Rajdeti.sk
Cieľom nášho tímu číslo je dosiahnuť, aby vaše objednávky boli presne podľa vašich predstáv. Náš tím podpory vám pomôže s realizáciou, či už ide o pomoc s objednaním, zaplatením alebo jednoducho so špecializáciou objednávky na Vaše potreby.  Sme tu pre Vás!

Časté otázky: 

  • Kedy mi bude tovar doručený?

    Od momentu Vašho objednania na e-shope by dodávka nemala trvať dlhšie než 5-7 pracovných dní. Často posielame aj skôr. Ak máte naponáhlo, radšej si zavolajte.
    V období najväčšej vyťaženosti (pred Vianocami a letnými prázdninami) zákazníkom komunikujeme upravené dodacie lehoty a upozorňujeme ich na potrebu objednávať s dostatočným predstihom, aby všetko prišlo včas.

  • Posielate aj do zahraničia?

    Nie. Momentálne doručujeme len na území Slovenskej republiky, avšak už v blízkej dobe chystáme spustenie aj do ďalších štátov.

  • Môžete mi vystaviť faktúru na firmu?

    Áno môžeme, fakturačné údaje uveďte v košíku.

  • Chcem si objednať čo mám robiť?

    Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme.

     

  • Chcem si objednať, ale cestujem o pár dni preč. Stihne mi prísť zásielka?

    Sme pomerne rýchli a flexibilní, takže doba výroby je obvykle týždeň, dodanie potom ďalší 1-2 dni. Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

  • Keď si objednám dnes príde mi zásielka zajtra?

    Nie, a takúto expresnú dobu doručenia neponúka takmer nikto. Ak je to super urgentné, zavolajte si vopred. Občas vieme robiť aj zázraky na počkanie.

  • Môžem tovar vrátiť, prípadne vymeniť? Ako?

    Áno, samozrejme. Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia. Vyplňte  Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete na konci obchodných podmienok, a zašlite nám ho v prílohe emailu alebo poštou spolu s tovarom. Pre podrobnejšie informácie si prosím prečítajte Obchodné podmienky. Tovar odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý. Peňažnú čiastku Vám zašleme na Váš účet do 14 dní od odstúpenia od zmluvy za predpokladu, že nám v tejto lehote vrátite zakúpený tovar, alebo kým nepreukážete zaslanie tovau späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vydzvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. V prípade výmeny tovaru, prosím, postupujte rovnako.

  • Musím tovar reklamovať ihneď po zistení chyby?

    Je to len na Vás, kedy sa rozhodnete tovar reklamovať. Chybu však odporúčame reklamovať čo najskôr. Uvedomte si, že aj keď tovar nepoužívate, záručná doba stále beží.

  • Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?

    Tovar je kupujúci – teda Vy povinný vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, s dokladom o zakúpení,  nepoškodený a čistý, ak sa dá aj s originálnym obalom, v stave a hodnote, v akom ste tovar prevzali, najneskôr do 14 pracovných dní po odstúpení od kúpno-predajnej zmluvy.

     
  • Neobdržal som email o dokončení objednávky

    Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
    – Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
    – Prekontrolujte spamový kôš vo vašom emailovom účte
    – Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
    – Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte